De Britse sportwagenfabrikant Aston Martin schrapt een vijfde van zijn personeelsbestand. Het bedrijf zegt vooral last te hebben van de importheffingen van de Amerikaanse president Donald Trump en wil met de ontslagronde tientallen miljoenen euro’s besparen. ‘Bij Aston Martin zijn ze wel wat gewend, maar dit is wel een signaal', zegt Noud Broekhof van De Nationale Autoshow.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Aston Martin ontslaat 20 procent personeel na weer miljoenenverlies

10 jaar Brexit: veel beloftes zijn niet nagekomen
05:42

NAVO ziet ‘goed nieuws’ in gesprekken tussen Iran en VS
05:10

Andy Burnham moet kiezen tussen nieuw mandaat of erfenis Starmer
05:24