De door Donald Trump afgekondigde importtarieven gaan Apple stevig raken. De smartphones van het Amerikaanse techmerk worden in China gemaakt en deels in Europa afgezet, dus die worden allemaal fors duurder, zegt techjournalist Ben van der Burg in De Grote Tech Show van BNR. ‘Het interessante van die heffingen voor de techsector is dat al die producten en chips de hele wereld over gaan.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Importtarieven Trump gaan Apple hard raken, ‘Nokia-moment ligt op de loer’

Nederland zakt naar laagste plek ooit op KidsRights-index: ‘Het is beschamend’
04:14

Zware klap voor Damen na Duitse beslissing: ‘Europese samenwerking verloopt niet zoals gehoopt’
04:59

Stikstofplannen uitgelekt: kabinet schrapt omstreden stikstofnorm met spoedwet
04:08