Apple heeft een pleidooi ingediend bij de Amerikaanse federale rechtbank. Het bedrijf poogt de veelbesproken antitrustzaak, die is aangespannen door de Amerikaanse overheid, te laten vallen. Het Amerikaanse ministerie van Justitie beschuldigt Apple van een hoop verschillende overtredingen; zo beweert het onder andere dat Apple mobiele cloud streamingdiensten onderdrukt en digitale betaalmethoden van derden beperkt.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Apple wil een einde aan rechtszaak van Amerikaanse overheid

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57