Apple heeft het afgelopen kwartaal zijn beste eerste drie maanden in een jaar ooit behaald. Dat zegt topman Tim Cook van het techconcern in een toelichting op de resultaten. Volgens hem komt dat onder andere dankzij meer verkopen van iPhones.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Apple beleeft beste eerste kwartaal ooit dankzij sterke iPhone-verkopen

Oekraïne zet nieuwe stap richting Westen met herziene aanvraag voor Oeso-lidmaatschap
05:03

Amerikaans Congres keurt Trumps oorlog af, ‘Symboolpolitiek’
05:23

‘De verhoudingen tussen de EU en VS worden slechter en slechter’
07:57