Greenpeace moet de eigenaar van een oliepijpleiding ruim 660 miljoen dollar aan schadevergoeding betalen, heeft een jury in de Amerikaanse staat North Dakota geoordeeld. De milieuorganisatie zou zich schuldig hebben gemaakt aan laster tegenover Energy Transfer en een gewelddadige campagne tegen het bedrijf hebben georganiseerd.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Greenpeace vreest faillissement na schadevergoeding van ruim 660 miljoen

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00