Met de nieuwe aanpak van netcongestie gaat Nederland ‘scherper aan de wind varen’. Dat zegt VNO-NCW in reactie op het ‘offensief’ dat het demissionaire kabinet in samenwerking met andere partijen heeft opgesteld. Een opvallend onderdeel van de aanpak: burgers en bedrijven moeten mogelijk vaker rekening houden met storingen om overbelasting van het net te voorkomen.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Met nieuwe aanpak van vol stroomnet vaart overheid ‘scherper aan de wind’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57