Vandaag verloopt het ultimatum dat hackersgroep ShinyHunters heeft gesteld aan telecomprovider Odido. De groep claimt meer klantgegevens te hebben buitgemaakt dan het bedrijf eerder bekendmaakte. ‘Er is geen goede keuze te maken’, zegt cybersecurity-expert Lisa de Wilde. ‘Als je niet betaalt, weet je vrijwel zeker dat gegevens op straat komen. Betaal je wel, dan is het maar de vraag of criminelen hun belofte nakomen.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Ultimatum hackers Odido verloopt: ‘Er is geen goede keuze te maken’

Voormalig Fed-baas Alan ‘irrationele uitbundigheid’ Greenspan (100) overleden
06:11

Historische warme week verwacht: ‘het wordt met de dag alleen maar heter’
04:03

Jan Lammers haalt uit naar 'zijn' Zandvoort: 'Dat hebben we nooit gewaardeerd'
06:11