Precies 20 jaar geleden debuteerde TomTom op de beurs. En er is nogal wat gebeurd in de twee decennia. Een wilde rit, om maar in bijpassende termen te spreken. Ooit was TomTom dé groeibriljant van de Nederlandse industrie, het ASML van de jaren '00, de redder van vele huwelijken. En nu... is het nog maar een fractie van wat het ooit was. We maken de balans op!
Beursnerd en Beursnerd XL
Iedere werkdag iets na elf uur werpt de Beursnerd in gesprek met presentator Thomas van Zijl een blik op de AEX, waarbij hij of zij de diepgang niet schuwt. Daarnaast is er donderdag om tien voor twaalf een langere beursanalyse. Die neemt Beursnerd XL Jochem Visser voor zijn rekening.

Britse premier Keir Starmer vertrekt, Ebusco kijkt tegen leeg orderboek aan
04:10

ASML en Amerikaanse overheid alwéér in de clinch
03:48

XL | Wall Street lacht doemdenkers uit: als OpenAI morgen sterft is AI er nog
08:07