Er was afgelopen week een klein elektrische nieuwtje waar Roy en Marco het even over moeten hebbben, maar er werd ook gereden in zowel de nieuwe Audi RS5 en de Porsche Cayenne Coupé Electric. En Alfa Romeo heeft ook een aankondiging die op papier erg mooi is. Veel luisterplezier!

Aflevering 165 - de Renault Twingo
57:17

Aflevering 163 - De Volvo EX60
1:04:19

Aflevering 162 - De Jaecoo 8 SHS-P
1:06:06