Roy is terug uit China en reed daar een Lotus, Marco zit in een dikke Fransman en is autorijden in Nederland te duur? En oh ja wat vinden we van de nieuwe Audi RS5? Veel luisterplezier!

Aflevering 165 - de Renault Twingo
57:17

Aflevering 164 - De Audi RS5
1:06:51

Aflevering 163 - De Volvo EX60
1:04:19