Het is druk deze week in de studio, want Stéphan sluit aan om te vertellen over zijn eerste kennismaking met de belangrijke Skoda Epiq. Marco reed een dikke Golf GTi en Roy was naar Ferrari. Maar de duurste auto van de week is..... Een Aygo!

Aflevering 165 - de Renault Twingo
57:17

Aflevering 164 - De Audi RS5
1:06:51

Aflevering 163 - De Volvo EX60
1:04:19