Ze was 2,5 jaar helemaal van de radar tijdens een sabbatical, maar ondertussen staat Anneke Schogt alweer een jaar aan het roer van Ogilvy. In At the Top vertelt ze wat haar break van het werkende leven haar gebracht heeft, hoe AI de marketingwereld op zijn kop zet maar dat echtheid daardoor steeds belangrijker wordt, de harde les die ze leerde bij Microsoft en waarom ze té zelfverzekerde juniors soms aanbiedt een weekje CEO te zijn.
At the Top is een programma van BusinessWise en wekelijks live te beluisteren op New Business Radio(.nl) op vrijdag van 12.00 tot 13.00 uur. Gepresenteerd door Paul van Riessen.
Volg BusinessWise op LinkedIn, Instagram en TikTok.
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief en mis geen enkele podcast.

'Ik ben nog steeds dezelfde persoon, of ik in een rolstoel zit of niet': CEO Nederlands Lucht- en Ruimtevaartcentrum Tineke van der Veen weigert haar handicap haar leiderschap te laten bepalen
51:39

'Ik vond het eigenlijk een beetje aanstelleritis': Voormalig Action-CEO Ronald van der Mark steekt nu miljoenen in de strijd tegen burn-outs
51:27

Maarten van Raaij en zijn bliksemstart als CEO: 'Vrijdagavond kreeg ik een belletje, maandagochtend begon ik'
52:41