Vi oppsummerer nok et nervehelvete, hjemme mot ligaens mest porøse lag. Vi hyller Trossard, omtaler straffesituasjonen og potensielt rødt kort, samt undres om The Arsenal way er å ha det helt jævlig når det står noe på spill. Så ser vi fremover mot Bournemouth-City, samt liveshow og Arsenal-fest på Carls neste søndag. Kommer du?

Ep. 300: Season Review, del 2
59:01

Ep. 299: Season Review Del 1
1:43:17

Ep. 298: Bøtteløft og CL-finale
1:03:59